makeba wint eindelijk nog is een matchke door 40 minuten geconcentreerd te blijven spelen. na de 1e quarter valt ekeren terug in 3-2 zone die we makkelijk ontkrachten om op de rust net geen 20 punten voor te komen. Coach Letens past zijn zone aan naar een 2-3 voor de rest van de wedstrijd, waardoor onze plays niet meer zo vlot wilden draaien. Gelukkig vielen de shots toch nog voldoende binnen om de win vlot binnen te halen. ekeren doet het licht nog ff uit door een zwaar blok te zetten in de laatste seconden om de 4e quarter te beëindigen en zo deze faire derby met 2 refs die goed hun job hebben gedaan tot een einde te brengen.
Beetje dom van mij dat ik als enige met 5 fouten wat vroeger dan verwacht de bank permanent mocht opzoeken. Op de moment zelf wist ik zelfs ni da'k er al 4 had

soms zijt ge meer met het spelleke bezig en vergeet ge de fouten wel is als speler (en ook als coach toen hij mij terug op't veld wou sturen

).
t'is al lang geleden dat ik mij nog zo heb geamuseerd op't veld en zelfs hadden we verloren dan had da aan dees gevoel nix veranderd: een ploeg die goed samenspeelt, ne faire tegenstander en refs die aan beide kanten fluiten wat moet en laten begaan wat mag.
spijtig dat ekeren waarschijnlijk aan hun laatste jaar in 2e bezig is, want het zijn en blijven altijd de leukste 2e matchen van het jaar