logo
Belgium Got Game
Welcome Guest! To enable all features please INDIEN JE NIET KAN INLOGGEN, GELIEVE EEN MAIL TE STUREN NAAR: INFO@THISISBASKETBALL.BE - VERMELD USERNAME! Aanmelden or Registreren.

Notification

Icon
Error

BC Opwijk - ND Leuven
junior_11 Offline
#1 Gepost : maandag 30 januari 2012 14:56:31(UTC)
Rang: Prospect

Punten: 81
Een bomvolle Opwijkse sporthal...dat is het eerste wat ik me herinner van de match. Opwijk had veel supporters opgetrommeld, maar de aanhang van Leuven was gigantisch. Kortom, ik heb nog nooit zoveel volk gezien voor een P1 dameswedstrijd! Geweldig voor de sfeer natuurlijk en die zat er langs beide kanten goed in, aangezien het een thriller van formaat bleek te worden. Als ik terugkijk op de match, vond ik Leuven zeker qua spel de betere ploeg. We konden langs onze kant stand houden door véél vrijworpen en inside scores, aangezien het van op afstand helemaal niet lukte. Het was constant haasje-over spelen tot op een moment Leuven een tandje bij stak en een kloof van 7 punten (denk ik)kon slaan en ons vertrouwen een deuk kreeg. In plaats van op te geven kwamen we beetje bij beetje terug in de match en knokten ons langszij. Alle ballen moesten inside en gelukkig stond ons Tine sterk aan de vrijworplijn en hielde ze ons zo in de match. 60-60 na 4 quarters en een verlenging was een feit. In 5 minuten kan er echter veel gebeuren, maar al snel bleek dat het in defence werd beslist. Het duurde even voor we een eerste score kregen, via weer een vrijworp. Uiteindelijk kon het alle kanten uit,maar het geluk koos onze kant. Het was een dubbeltje op zijn kant en Leuven had het zeker ook verdiend. Een geweldige sterke ploeg bestaande uit 10 (of waren het er 11) evenwaardige en goeie speelsters en zeker landelijke waardig! Straffe match!
Sponsor
junior_11 Offline
#2 Gepost : dinsdag 7 februari 2012 9:49:08(UTC)
Rang: Prospect

Punten: 81
Aan de dames van Leuven: foto's van de match staan op facebookpagina van 'Flexfoto'
Gebruikers die dit onderwerp bekijken
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen enquêtes creëren.
Je kunt hier niet stemmen op enquêtes.