BballFreak;165435 schreef:Benieuwd naar de Olympische Spelen, tegen USA kan Navarro toch niet meer doen wat hij wil zoals in dit tornooi

En tegen Howard of Stoudemire legt Gasol er ook geen 20 in ..
Dat weet je niet. Tegen Howard misschien niet, maar Stoudemire? Vorige wedstrijd tegen USA verloor Spanje nipt door een block van Durant op het game winning shot. Zonder Calderon, Pau Gasol en Ibaka als ik mij niet vergis. Dit Spanje is alleszins de beste ploeg die ze de laatste jaren op het parket hebben gezet. Vooral de aanvulling van Ibaka is van goudwaarde. Ik had ze graag zo tegen team USA zien spelen of eender welke NBA ploeg. Volgens mij haalt dit team 5e-6e seat in het Westen.
Als Rubio fan ben ik enorm teleurgesteld in zijn prestatie. Ik vond hem echt beter enkele jaren geleden. Aanvallend wordt hij volgens mij beperkt door het systeem. Halfcourt sets om Gasol/Navarro/Fernandez in positie te brengen. Rubio's grote sterkte is zijn creativiteit en die kan hij zo niet tonen. Ik mis zijn pick and roll plays en passen op de fastbreak. Niet gezien dit EK. Verbetering in zijn shot of afwerking rond de ring ook niet trouwens. Hopelijk krijgt hij meer vrijheid bij de Wolves en kan hij mee groeien met het team als 1e pointguard. Zoniets vinden we hem binnen enkele jaren eerder terug in Europa dan in de NBA, hetzij daar ergens diep op een bank en dat zou spijtig zijn. Hij blijft een erg goede pointguard en een zeer getalenteerde kerel.
Speler die mij elke wedstrijd opnieuw kon bekoren en heel undergewaardeerd is: Nicolas Batum. Voor mij een van de beste vleugelspelers dit EK. Enorm veelzijdig en een genot om naar te kijken. Portland kan hem maar beter stevig bijhouden.
"I thought LeBron James was just going to be another addition to help me score" - Ricky Davis