logo
Belgium Got Game
Welcome Guest! To enable all features please INDIEN JE NIET KAN INLOGGEN, GELIEVE EEN MAIL TE STUREN NAAR: INFO@THISISBASKETBALL.BE - VERMELD USERNAME! Aanmelden or Registreren.

Notification

Icon
Error

10 Pages«<8910
EK 2011 Litouwen - Eindronde
Inferno Offline
#182 Gepost : woensdag 7 september 2011 14:40:00(UTC)
Rang: Hall Of Fame
Inferno

Punten: 6,181
Geukens had zeker niet misstaan. Het groepje dat je aanhaalt zijn jammer genoeg allemaal guards. Die had je met overvloed dit EK. Je hebt forwards en bordenspelers nodig die het niveau aankunnen maar die groeien in Belgie niet aan de bomen. Mukubu en dan zijn we uitgepraat.
"I thought LeBron James was just going to be another addition to help me score" - Ricky Davis
PoeticFlow Offline
#183 Gepost : woensdag 7 september 2011 18:17:36(UTC)
Rang: Rookie
PoeticFlow

Punten: 129
Op SF heb je idd enkel nog Mukubu (en persoonlijk zou'k er nog Douglas Tshomba bij zetten) but that's it.
Oveneke hoorde niet thuis op dit EK, zonder afbreuk te doen aan die jongen zijn talent, ma is sowieso nog niet rijp genoeg en heeft bovendien zowat gans het seizoen gemist met blessure, hem dan voor de 'leeuwen' gooien (pun intended) da was er toch wel over.
Qua inside spelers, I dunno, Yannick Driesen zou toch ni misstaan hebben, als hij geïnteresseerd was tenminste.
Zoals reeds vermeld, eventueel Gilet en De Thaey (voornamelijk De Thaey dan wel). Maar anders... kvrees dat België nog een tijdje op de veteranen zal moeten teren.
Formerly known as 'Poetic'.
Poetic Flow Music:
http://www.soundclick.com/poeticflowbthugg
Curtis_ssk Offline
#181 Gepost : woensdag 7 september 2011 19:46:52(UTC)

Punten: 3,793
Jason Bourne;164043 schreef:
Bestekes, met alle rspect voor jullie persoonlijke voorkeuren maar de : Troisfontaines, Marnegraves, Liberts, Loubry's, Geukens',Donkors, Rademaekers', e.a. van deze wereld zijn leuke spelers en kunnen hun steentje bijdragen in de Ethias league maar ze zijn allemaal verre van compleet en sterk genoeg om potten te breken in een internationale landencompetitie. Ik vrees dat jullie zich een beetje verkijken op het niveau. Serron is misschien nog een 2nd look waard en Driessen is ne pannekoek !

Allemaal goed en wel maar als onze 30-ers gestopt zijn wie selecteer je dan ?
Milleke Offline
#184 Gepost : donderdag 15 september 2011 12:49:42(UTC)

Punten: 3,441
En het EK gaat ondertussen lekker verder zonder enige posts hier. Spanje en Rusland lijken (nog steeds) de te kloppen teams...
WORK HARD PLAY FAST HAVE FUN
Kythor Offline
#185 Gepost : donderdag 15 september 2011 13:03:40(UTC)
Rang: Administration
Kythor

Punten: 1,334
schitterende wedstrijd gezien gisteren tussen Macedonië en Litouwen.
Macedonië verbaast toch wel door Litouwen eruit te knikkeren. Maar tegen Spanje winnen ze nooit.
Back in business
Nicksy Offline
#186 Gepost : donderdag 15 september 2011 18:35:15(UTC)
Rang: Super Star

Punten: 2,592
Fransen gaan door na winst tegen Griekenland in een niet echt gode wedstrijd. Niet dat Frankrijk zo overtuigend was, maar de Grieken misten duidelijk ervaring (Spanoulis gekwetst) op de PG. Calathes kan het (nog?) niet en dan moet SG Zisic het oplossen wat zijn shotkracht niet ten goede komt. Sterke match van Bourousis (16 pt/11rb) maar die kon het niet geklaard krijgen op zijn eentje.
optima4ever Offline
#187 Gepost : donderdag 15 september 2011 21:47:51(UTC)
Rang: Moderator
optima4ever

Punten: 2,447
Ik moet NVS gelijk geven wat betreft Rusland, hun stijl bevalt mij helemaal niet... Chapeau voor de stats die Kirilenko vandaag weer neerzet, maar geef mij dan toch maar als finale Spanje - Frankrijk...
www.optimagent.be

Kies bovenaan voor vind ik leuk en blijf zo op de hoogte van alles wat Optima Gent aangaat.
Bordenshotter Offline
#188 Gepost : vrijdag 16 september 2011 10:35:13(UTC)
Rang: All-Star

Punten: 1,528
volgens mij is niemand opgewassen tegen Spanje...
Jack The Pumpkin king Offline
#189 Gepost : vrijdag 16 september 2011 12:29:37(UTC)
Jack The Pumpkin king

Punten: 6,630
Bordenshotter;165098 schreef:
volgens mij is niemand opgewassen tegen Spanje...

De Gasol Bros gekoppeld aan de goede afstandsschutters is een sterke combinatie.Twisted
PoeticFlow Offline
#190 Gepost : vrijdag 16 september 2011 21:46:36(UTC)
Rang: Rookie
PoeticFlow

Punten: 129
Schitterende halve finale gezien tussen Frankrijk en Rusland: 79-71.
Basket van heel hoog niveau, langs beide kanten (Batum, Parker, Noah en Kirelenko, Monya, Mozgov).
Frankrijk uiteindelijk verdient gewonnen, merendeel vd match aan de leiding gestaan. Hoewel Rusland steeds terugkwam kwamen ze op het einde wat te kort.

Frankrijk naar de finale tegen Spanje... mmmm dat zou wel eens interessant kunnen zijn. Spanje uiteraard favoriet, maar, I dunno, ik hou wel van de underdog dus... Allez les Blues!
Formerly known as 'Poetic'.
Poetic Flow Music:
http://www.soundclick.com/poeticflowbthugg
hamster Offline
#191 Gepost : vrijdag 16 september 2011 21:49:03(UTC)

Punten: 1,753
Ik heb toch al wat betere wedstrijden van Frankrijk gezien dit toernooi. De vermoeiheid lijkt het goede spel wat in te halen.
DJMbenga Offline
#192 Gepost : zondag 18 september 2011 22:15:52(UTC)
Rang: Sophmore
DJMbenga

Punten: 272
Spanje is Europees kampioen. Het klopte Frankrijk in de finale met 98-85
Mbenga = 2 time NBA champion
xcrisisx Offline
#193 Gepost : maandag 19 september 2011 1:26:37(UTC)
xcrisisx

Punten: 4,655
spanje duidelijk offensief te sterk voor elk ander europees land
een wk of de olympische spelen winnen lukt wellicht niet meer als de amerikanen met hun sterkste team aantreden
het was wel eens een aantrekkelijke wedstrijd in vergelijking met de matchen om de 3e en 5e plek
Boston Celtics 2008 and 2012 wereld champs

BballFreak Offline
#194 Gepost : maandag 19 september 2011 10:35:44(UTC)
Rang: Super Star

Punten: 3,022
Moet toch zeggen dat ondanks het sterke spel van Spanje, ze toch zo goed als alle betwistbare fases in hun voordeel zagen gefloten worden .. Ze gingen sowieso winnen, daar moesten de arbiters niet mee helpen ..

Benieuwd naar de Olympische Spelen, tegen USA kan Navarro toch niet meer doen wat hij wil zoals in dit tornooi Smile En tegen Howard of Stoudemire legt Gasol er ook geen 20 in ..
Inferno Offline
#195 Gepost : maandag 19 september 2011 12:55:29(UTC)
Inferno

Punten: 6,181
BballFreak;165435 schreef:
Benieuwd naar de Olympische Spelen, tegen USA kan Navarro toch niet meer doen wat hij wil zoals in dit tornooi Smile En tegen Howard of Stoudemire legt Gasol er ook geen 20 in ..

Dat weet je niet. Tegen Howard misschien niet, maar Stoudemire? Vorige wedstrijd tegen USA verloor Spanje nipt door een block van Durant op het game winning shot. Zonder Calderon, Pau Gasol en Ibaka als ik mij niet vergis. Dit Spanje is alleszins de beste ploeg die ze de laatste jaren op het parket hebben gezet. Vooral de aanvulling van Ibaka is van goudwaarde. Ik had ze graag zo tegen team USA zien spelen of eender welke NBA ploeg. Volgens mij haalt dit team 5e-6e seat in het Westen.

Als Rubio fan ben ik enorm teleurgesteld in zijn prestatie. Ik vond hem echt beter enkele jaren geleden. Aanvallend wordt hij volgens mij beperkt door het systeem. Halfcourt sets om Gasol/Navarro/Fernandez in positie te brengen. Rubio's grote sterkte is zijn creativiteit en die kan hij zo niet tonen. Ik mis zijn pick and roll plays en passen op de fastbreak. Niet gezien dit EK. Verbetering in zijn shot of afwerking rond de ring ook niet trouwens. Hopelijk krijgt hij meer vrijheid bij de Wolves en kan hij mee groeien met het team als 1e pointguard. Zoniets vinden we hem binnen enkele jaren eerder terug in Europa dan in de NBA, hetzij daar ergens diep op een bank en dat zou spijtig zijn. Hij blijft een erg goede pointguard en een zeer getalenteerde kerel.

Speler die mij elke wedstrijd opnieuw kon bekoren en heel undergewaardeerd is: Nicolas Batum. Voor mij een van de beste vleugelspelers dit EK. Enorm veelzijdig en een genot om naar te kijken. Portland kan hem maar beter stevig bijhouden.
"I thought LeBron James was just going to be another addition to help me score" - Ricky Davis
DJMbenga Offline
#196 Gepost : maandag 19 september 2011 20:44:57(UTC)
Rang: Sophmore
DJMbenga

Punten: 272
Ek in 2013 wordt ook met 24 ploegen gespeeld. 8 Landen hebben ticket al beet : Spanje, Frankrijk, Rusland, Macedonië, Litouwen en Griekenland , organisator Slovenië en Groot-Brittannië (organisator OS 2012).
Mbenga = 2 time NBA champion
optima4ever Offline
#197 Gepost : dinsdag 27 december 2011 12:33:46(UTC)
Rang: Moderator
optima4ever

Punten: 2,447
Heel erg leuke documentaire gezien gisteren op Sporting Telenet: Belgian Lions: a locker room story. Spijtig genoeg is na het zien van deze film mijn respect voor Mbenga ver beneden nul gezakt. Voor mensen die het misten, je kan hem nog eens bekijken om 14u25 deze namiddag op Sporting 1. Een absolute aanrader!
www.optimagent.be

Kies bovenaan voor vind ik leuk en blijf zo op de hoogte van alles wat Optima Gent aangaat.
NVS Offline
#198 Gepost : woensdag 28 december 2011 19:45:31(UTC)
NVS

Punten: 1,846
Ook wel een opmerkelijk einde :-)

Steven Teipel Offline
#199 Gepost : woensdag 4 januari 2012 15:51:18(UTC)
Rang: Starter
Steven Teipel

Punten: 627
Heb de documentaire ook gezien. En ik moet ook niet al te veel meer weten van Mbenga. Moest hij nu al veel bewezen hebben in de NBA en dan zo een air opzetten, zou ik het nog kunnen "verstaan". Maar er zaten daar gasten tussen die veel professioneler werken dan hij.

Verder was het zeer interessant om te zien hoe het er in zo een kleedkamer aan toe gaat. Straf!!
Gebruikers die dit onderwerp bekijken
Guest
10 Pages«<8910
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen enquêtes creëren.
Je kunt hier niet stemmen op enquêtes.