Zonhoven haalt enkele oudspelers terug uit jaga (J. Thuwis) en Houthalen (R. Christis) plus een bijkomende versterking uit Hasselt (naam even kwijt)
we spelen met jongens die uit eigen keuze niet bij een seniorsploeg aantreden,
2 spelers zullen toch ook bij de seniors meedraaien (1 in 2e en 1 in 3e provinciale)
b.art schreef:Lummen speelt landelijk. Voor de rest zie ik Hasselt en Houthalen misschien nog landelijk spelen. Sterke ploegen: Leopoldsburg, Beringen, NWK (wij, verliezen 1 sterkhouder maar voor de rest ongeveer zelfde ploeg als vorig jaar, Tongeren, Zolder. Ook Tessenderlo en Maasmechelen zouden sterke ploeg hebben voor deze reeks meer hadden vorig jaar al geen ploeg meer dus dit jaar lijkt waarschijnlijk ook niet.
Bij Beringen is Lennert Hermans en Bodart junior af en misschien ook wel de broers Moons? Maar au grand complet dit seizoen toch duidelijk sterkste ploeg. Bij Zolder spelen de twee Quitiens de pannen van het dak, maar gaan zijn nog altijd meespelen? Leopoldsburg sterke ploeg over het algemeen maar in mijn ogen niet de verdiende 2de, Zolder en NWK op volle sterkte zijn normaal net iets beter. Tongeren kan met zijn kadetten misschien wel potten breken, is het niet dit jaar dan volgende jaar.
Doelstelling voor ons is de titel na 2 2de plaatsen en 1 3de plaats de vorige jaren.
speelt Beringen provinciaal met zijn juniors? de Moons- broertjes zijn qua leeftijd in elk geval nog steeds junior!
de 2 Q's van zolder speelden vorig jaar al niet altijd mee en ze hebben daar wel meerdere junioren die volgend jaar als senior spelen maar is toch een sterke ploeg
Leopoldsburg blijft ongeveer dezelfde ploeg als dit jaar, R. Vranken blijft daar toch wel één van de sterkste spelers, maar hun center (K. Vanpoppel?) is ook niet slecht
Hasselt twijfelde lange tijd om een juniorsploeg te hebben, zijn enkele spelers verloren hierdoor, zou normaliter provinciaal spelen
Houthalen speelde dit jaar ook al provinciaal en had vaak personeelsproblemen, K. Van Parijs(?) blijft daar toch een sterke speler
NWK heb ik al lang niet meer zien spelen
Tongeren moet het inderdaad van die kadetten hebben, maar vergeet niet dat G. Jacobs ook nog steeds junior is!
bij Maasmechelen kan ik me zo op het eerste ogenblik alleen J.Drossaert herinneren van de spelers die daar junior blijven
bij Tessenderlo gaan mijn gedachten onmiddellijk naar die kleine guard met zijn geweldig 3ptshot
bij Heusden is F. Maes gestopt met basketten maar als ze daar S. Vaes, B. Pollers en B. Decabooter kunnen optrommelen is dat ook een ploeg die hoog kan eindigen
Kontrol Lommel gaat ook terug een juniorsploeg starten en rekent zich daarmee tot de kanshebbers, maar ik ken daar enkel die zwartharige guard (Christophe?)
voor de rest heb ik ook niet onmiddellijk een kanshebber

franky_15 schreef:Welke ploegen hebben er volgend seizoen allemaal een juniorenploeg in competitie?
Ik ben zelf de coach van die mannen waarmee ik hopelijk een degelijke middenmotor kan zijn.
Kan ik mij eens een beeld vormen van de tegenstanders en de verplaatsingen.
welke ploeg coach jij?
verder spelen zeker ook Hades, Neerpelt, Bree en Beverlo met juniors
wat doen ze in Genk en Peer?
Zonhoven D # 14