This Is Basketball
»
Algemeen
»
TIB Forum
»
PM verwijderen lukt niet, net als archiveren
Rang: Super Star  Lid sinds: 12/07/2008(UTC) Berichten: 726 Punten: 2,213 Locatie: Disneyland on den Denjer (as wen Ilseken megen geloeiven...)
|
Kan er iemand met het volgende helpen aub? Als ik PM's wil verwijderen of archiveren lukt dat dus helemaal niet hé, ik krijg altijd melding dat hij die berichten verwijdert heeft maar ze blijven er dus maar staan hé...iemand een idee?, of is het een bug? Grtz, Bounceken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Administration  Lid sinds: 11/07/2008(UTC) Berichten: 525 Punten: 1,334 Locatie: Deinze
|
dat is een bug ja. voorlopig nog geen oplossing voor gevonden. Back in business
|
|
|
|
|
|
Rang: Super Star  Lid sinds: 12/07/2008(UTC) Berichten: 726 Punten: 2,213 Locatie: Disneyland on den Denjer (as wen Ilseken megen geloeiven...)
|
Kythor schreef:dat is een bug ja. voorlopig nog geen oplossing voor gevonden. En al bij YAF zelf eens gehoord?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Administration  Lid sinds: 11/07/2008(UTC) Berichten: 525 Punten: 1,334 Locatie: Deinze
|
hehe, bedankt bounceken, het was al even geleden dat ik er nog naar gezocht had. heb alvast de oplossing gevolgd. Test het even als je wil. Back in business
|
|
|
|
|
|
|
Kythor schreef:hehe, bedankt bounceken, het was al even geleden dat ik er nog naar gezocht had. heb alvast de oplossing gevolgd. Test het even als je wil. Nope werkt nog niet...maar blijven zoeken zouk zo zeggen...of zelf een topic openen bij hun!
|
|
|
|
|
|
|
het zal wsl nodig zijn om extra te programmeren om het op te lossen. heb er in het begin ook al lang zitten op zoeken. voorlopig zal je het er even moeten bijnemen. Back in business
|
|
|
|
|
|
This Is Basketball
»
Algemeen
»
TIB Forum
»
PM verwijderen lukt niet, net als archiveren
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen enquêtes creëren.
Je kunt hier niet stemmen op enquêtes.