Inferno schreef:Enkelgewichten zijn sowieso slecht. Als je ze al gebruikt moet je ze bij sprongoefeningen gebruiken. Inderdaad tijdens het springtouwen of tijdens het trainen, anders heeft het helemaal geen zin. Programma's als air-alert zijn ook af te raden. De meeste spelers die ermee beginnen zijn jong en weten niet welke risico's zo'n programma met zich meebrengt. Als je dan toch explosiviteit en sprongkracht wil trainen, wacht dan tenminste tot je 18e en duik gewoon de fitness in om je beenketens rustig op te trainen. Zoiets kost tijd. Programma's die 20cm beloven op 8 weten zijn bucht en enkel goed om u gewrichten kapot te helpen.
Idd, Programma's zoals Air alert zijn idd niet zo goed voor het lichaam aangezien ze je laten trainen op een te hoog niveau waardoor je al snel overbelasting zal verkrijgen!
MAAR! ja er is een maar!

Air alert op zich is pure shit! Er zijn nog andere programma's die veel beter zijn en je meer gaan uitleggen wat je doet, wat je nodig hebt, de formule achter alles, en specifiek je oefeningen geven op basis van je lengte, gewicht en het type speler je bent! The bible of vertical leap is een schitterend voorbeeld hiervan! Ik kon vroeger heel gemakkelijk dunken met 2 handen uit stilstand met mijn 1,90m groot. Een ongeval later met als gevolg knie moeten laten opereren, dacht ik dat ik nooit meer aan de ring zou kunnen raken. Dit programma gekregen en moet zeggen na mijn revalidatie aan begonnen en nu kan ik weer uit stilstand dunken! Weliswaar met 1 hand nog op dit moment maar daar komt verandering in

Opgelet het programma zegt je wel welke oefeningen enz maar je moet wel de bijbel volledig lezen als je deftig ergens wil raken! Sommige mensen skippen de intro and go straight to the workouts maar daar haal je niks uit!
Als er iemand de bijbel wil dan pm't ge maar!
Grtz!
JDJUMPS
Graphical designer and co-founder TIB
Stop hating cause your game sucks