|
|
Rank: Moderator

|
Het eerste deel is in elk geval heel geslaagd!!
|
|
|
|
|
|
|
|
Rank: Administration

|
persoonlijk vind ik van niet, nog niet perfect genoeg. Maar het is een begin Back in business
|
|
|
Rank: Rookie

|
Wordt dat de nieuwe layout of is het tijdelijk?
|
|
|

|
dat begint te lijken op een soort van layout dat het uiteindelijk moet worden.  Verre van af. Maar je krijgt al een idee. Back in business
|
|
|
Rank: Sophmore

|
Gaat TIB meer op in for basket lijken ( met fiches van ploegen , spelers, meer uitslagen , fotos, ...) of blijft het meer zoals vroeger? I shoot hot sizzle 3 for 3 because I camp , shoot , camp , shoot , camp , shoot. signed : Sasha "The machine" Vujacic 
|
|
|

|
dit hadden we allemaal al hoor. En dat is nog altijd de bedoeling ja. Ondertussen is de integratie met het forum een feit en kan je ook inloggen op de site met uw account van het forum. Back in business
|
|
|

|
het eerste nieuws artikel op de site is een feit nu nog de layout ervan updaten Back in business
|
|
|
Rank: Guest
|
Ik vind de nieuwe layout persoonlijk niet zo mooi.
Overal pixelt de header, banner en zelfs het logo. Hier en daar zitten er zelf oneffenheden in de header. De banner met de ventjes op zich kon ook veel beter. De linken passen niet echt bij de stijl.
Alleen de kleuren vindt ik nog tof om mee te werken.
Nuja mijn beroep is ook sites maken dus ik ben er dagelijks mee bezig.
De codering is wel supersterk!
Pluim.
|
|
|

Joined: 7/12/2008 Posts: 433 Points: 1,282 Location: Boortmeerbeek
|
Dit is niet echt een professionele site, dus: Knap werk Kythor!! keep it up!! Basketball is like photography, if you don't focus, all you have is the negative. -- Dan Frisby
|
|
|

|
NEIROR wrote:Ik vind de nieuwe layout persoonlijk niet zo mooi.
Overal pixelt de header, banner en zelfs het logo. Hier en daar zitten er zelf oneffenheden in de header. De banner met de ventjes op zich kon ook veel beter. De linken passen niet echt bij de stijl.
Pluim. Dat weet ik hoor, daarom zei ik ook dat de layout verre van af is. Die dingen die jij opnoemt moeten inderdaad aangepast worden. Hiervoor moet ik echter wachten op onze grafische designer. Zelf ben ik eerder de man van de code. Maar ik weet wat werkt en wat niet qua layout. Ik zit zelf ook in die branche. anyways, don't worry, het wordt wel een professionele site. Back in business
|
|
|

Joined: 7/17/2008 Posts: 39 Points: 117 Location: hamont/leuven
|
vind het er al goed uitzien als basis. zijn idd nog punten waar werk aan nodig is, maar dat is normaal. Als er hulp nodig is met terug content op de site te brengen dan laat je maar iets weten, heb komende weken nog wel wat tijd. Life's too short not to give it your all -- Paul Schulte
|
|
|

|
Kythor wrote:NEIROR wrote:Ik vind de nieuwe layout persoonlijk niet zo mooi.
Pluim. Dat weet ik hoor, daarom zei ik ook dat de layout verre van af is. Die dingen die jij opnoemt moeten inderdaad aangepast worden. Hiervoor moet ik echter wachten op onze grafische designer. Zelf ben ik eerder de man van de code. Maar ik weet wat werkt en wat niet qua layout. Ik zit zelf ook in die branche. anyways, don't worry, het wordt wel een professionele site. Idd de site is nog niet "up to date" maar dit is ook maar een test fase en dus een work in progress. Over smaken kan je discussiëren en als "sitebouwer" weet je ook dat er eerst testfases zijn voor het uiteindelijke product. Nu alle kritiek is welkom zowel negatieve als positieve en jullie zullen wel zien wat het uiteindelijk zal worden. Graphical designer and co-founder TIB Stop hating cause your game sucks
|
|
|
Rank: Starter

|
JDjumps wrote:Kythor wrote:NEIROR wrote:Ik vind de nieuwe layout persoonlijk niet zo mooi.
Pluim. Dat weet ik hoor, daarom zei ik ook dat de layout verre van af is. Die dingen die jij opnoemt moeten inderdaad aangepast worden. Hiervoor moet ik echter wachten op onze grafische designer. Zelf ben ik eerder de man van de code. Maar ik weet wat werkt en wat niet qua layout. Ik zit zelf ook in die branche. anyways, don't worry, het wordt wel een professionele site. Idd de site is nog niet "up to date" maar dit is ook maar een test fase en dus een work in progress. Over smaken kan je discussiëren en als "sitebouwer" weet je ook dat er eerst testfases zijn voor het uiteindelijke product. Nu alle kritiek is welkom zowel negatieve als positieve en jullie zullen wel zien wat het uiteindelijk zal worden. Persoonlijk zou ik die site niet "tentoon" stellen. Hij is bijlange nog niet af, en er werkt nog niets deftig. Zet er een screenshot ofzo... Ook op voorhand: "als alles goed gaat zijn we dan terug online" hoe kunt ge da nu zeggen? ge zijt zelfs nog bezig met de website. ge wist dat dat niet ging lukken. Hij oogt in elk geval niet slecht. bekende discussie: - Als je meer scoort dan je tegenstander, win je een wedstrijd (WP) - Als je minder laat scoren, win je een wedstrijd.. (SS) ____________________________________________________________________ Lyrabis N# 18
|
|
|

Joined: 7/15/2008 Posts: 261 Points: 749 Location: This place
|
Ik vind de site er alleszins heel deftig uit zien. Uiteraard moet er nog gewerkt worden aan de inhoud en lay-out mss ook nog een paar verbeteringen, maar het ziet er al sjik uit. Nu effe qua inhoud: ik hou eigenlijk al jaren fiches bij van Belgische spelers (fiches met hun gegevens, ploegen en stats per seizoen), nu vroeg ik me af, of jullie die misschien kunnen gebruiken? Als dat zo is, wil ik dat gerust allemaal doorsturen. Essential Music: Pete Philly & Perquisite - "Amazed" Skiggy Rapz - "On My Own" Atmosphere - "Borrowed time" (ft. Aesop Rock & Luckyiam.psc) Brother Ali - "Here" ZKPRZ - "Paper Cuts" Grieves - "Another Love" Braille - "Humility"
|
|
|

|
Een voorbeeldje van een spelers fiche zoals ik ze heb:  Essential Music: Pete Philly & Perquisite - "Amazed" Skiggy Rapz - "On My Own" Atmosphere - "Borrowed time" (ft. Aesop Rock & Luckyiam.psc) Brother Ali - "Here" ZKPRZ - "Paper Cuts" Grieves - "Another Love" Braille - "Humility"
|
|
|
Rank: Prospect
|
Poetic wrote:Een voorbeeldje van een spelers fiche zoals ik ze heb:  jaja schoon werk alleszins! het leukste zou zijn om van elke reeks fiches te hebben, maar tja is praktisch niet haalbaar hé...
|
|
|

Joined: 7/17/2008 Posts: 39 Points: 117 Location: hamont/leuven
|
denk dat moest het voor kythor haalbaar zijn deze gegevens te herwerken voor de site dit een grote aanwinst zou zijn. Lekker veel info! Trouwens zeer mooi werk Life's too short not to give it your all -- Paul Schulte
|
|
|

|
dat is de bedoeling alvast. nog heel wat werk maw Back in business
|
|
|
Rank: Sophmore
|
idd nog genoeg werk voor de boeg, maar het voornaamste is nog altijd dat de site terug online is in mijn ogen. We kunnen terug naar hartenlust discussiëren en over basketbal babbelen. Dat is voor mij en ik denk ook voor veel andere leden het voornaamste. Toch zijn verbeteringen en addities altijd welkom JR Hasselt C #11
|
|
|

|
Ik ben alleszins bereid om daarbij te helpen, en vooral om die fiches up-to-date te brengen wanneer nodig. Essential Music: Pete Philly & Perquisite - "Amazed" Skiggy Rapz - "On My Own" Atmosphere - "Borrowed time" (ft. Aesop Rock & Luckyiam.psc) Brother Ali - "Here" ZKPRZ - "Paper Cuts" Grieves - "Another Love" Braille - "Humility"
|
|
|
|
Guest |