|
|
Rank: Hall Of Fame
Joined: 7/14/2008 Posts: 2,420 Points: 7,275 Location: hasselt
|
BballFreak wrote:Jaja, dat weet ik. Ik had het op Inferno's post. Sorry voor de onduidelijkheid ..
Dat bedoelde ik ook niet Orlando en LA kunnen hun respectievelijke 1ste en 2de seed nog kwijtgeraken, alle matchen moeten gespeeld worden natuurlijk, maar onder normale omstandigheden moet Orlando toch de 2nd seed kunnen behouden .. mja het kan rap gaan als je je inhoud, zeker omdat ze allebei nog wat moeilijke matchen hebben & nog tegen elkaar moeten + atlanta zijn laatste match is tegen de CAVS, wss speelt lebron nzo die match niet mee het is voor mij nog te vroeg om hier een oordeel te vellen
|
|
|
|
BballFreak wrote:@ Dieter, idd, het kan nog alle kanten uit .. Maar als ge het schedule van beide ploegen vergelijkt zijn 4 matchen toch veel om in te halen. Atlanta moet nog 2x tegen Cleveland (waarvan 1 idd op het einde, maar zelfs zonder LeBron kan Cleveland van Atlanta winnen ze) en nog tegen de Lakers. Orlando 2x tegen San Antonio zonder Parker, zullen ze toch zeker 1 van winnen en tegen Denver thuis geef ik ze ook een grote kans.
Maar ja, het is idd nog wat vroeg om zeker te zijn, alles moet gespeeld worden ..
EDIT: om ff terug te komen over dat inhouden, denk dat Cleveland en Orlando ook matchen kunnen winnen zonder LeBron en Carter .. Vooral Cleveland, die kunnen zonder LeBron nog altijd van de meeste ploegen winnen. ja Orlando heeft goeie papieren natuurlijk, dat klopt
|
|
|
Rank: Super Star

|
BballFreak wrote:waarom speelt Duncan de laatste maanden niet meer in alle back-to-back games? Geen goesting? Neen, => Playoffs gezond en uitgerust beginnen .. Kijk eens verder als uw neus lang is Ik zou denken omdat het fysiek niet meer mogelijk is, kerel heeft de industriële revolutie nog meegemaakt Hij's toch al wel oud hoor, en dan recupereert ge gewoon trager. Shaq speelt ook niet alle back to backs mee he... Respect for the players, Love for the game, I'm dribbling my way To the Hall of Fame...
|
|
|

Joined: 7/13/2008 Posts: 1,170 Points: 3,517 Location: Leuven
|
BballFreak wrote:Ik heb het ook niet over alle spelers he. Ik heb het over spelers die blessuregevoelig zijn zoals Carter en Garnett dat die het voorzichtig aan gaan doen omdat ze van grote waarde zijn voor hun team in de playoffs. Howard is een heel ander verhaal, die zal blijven spelen zoals hij nu speelt omdat hij met zijn power play minder risico loopt op een blessure als ne guard die zichzelf inside smijt bij ne drive. En tuurlijk maakt elke speler die op het veld staat kans op een blessure, da weten mijn klompen ook Maar ik denk niet dat gij mij tegoei begrijpt. Ik weet dat een speler die op het veld staat altijd een blessure kan oplopen. Maar ik heb het vooral op het agressief spelen en de beslissingen van de spelers. In deze fase van het seizoen raden sommige coaches spelers aan om eerder een jumpshot te nemen dan te driven, WAAROM? Omdat driven altijd meer risico's bevat op blessures dan een jumpshot. Dit is helemaal niet uitbollen of laten verliezen zoals hier eerder gezegd werd, maar gewoon ervoor zorgen dat het hele team gezond aan de playoffs begint. Gewoon een paar kleine wijzigingen in het spel brengen. En Redick zal ook wel meer minuten krijgen de komende weken, net zoals Gortat en Bass .. Dit is toch de logica zelve? Wanneer heeft Orlando Carter nodig? Wanneer heeft Boston Garnett nodig? Wanneer heeft San Antonio Duncan nodig? Juist, in de playoffs. Als ge mij niet gelooft, kijk eens naar Lakers-Orlando van vorige week en daarna naar Charlotte-Orlando van gisteren en vergelijk Carter eens  .. En wat dan van San Antonio, waarom speelt Duncan de laatste maanden niet meer in alle back-to-back games? Geen goesting? Neen, => Playoffs gezond en uitgerust beginnen .. Kijk eens verder als uw neus lang is Ben blij dat je in deze post jezelf een paar keer tegenspreekt en mijn punt bevestigd. Je mag statistisch eens gaan opzoeken welke posities en welk type spelers meest frequent te maken krijgt met blessures. Inderdaad, niet de guards ('die zichzelf inside smijt bij een drive'), maar de C/PF die onder de ring speelt, rebounds pakt en verdedigt. Volgens mij begrijp jij het ook niet helemaal. Bij basket bestaan er namelijk twee richtingen, aanval en verdediging. Carter die jumpshotjes neemt in aanval is cool, maar laat hem Wade (die nog seats kan opschuiven) eens aan banden leggen in defence. Moet hij dat ook voorzichtig en niet te agressief doen? Punt is dat het TOTAALPAKKET van voordelen/nadelen, aanvallend/verdedigend, winst/verlies niet rendeert door een 'starplayer' te beperkten in zijn mogelijkheden uit voorzichtigheid. Een goede bankspeler (zoals Redick, Gortat, Barnes, Bass) haalt een veel grotere productiviteit dan een halve voorzichtige starter, langs beide kanten van het veld. Ik kijk verder dan mijn neus lang is en ik begrijp waarschijnlijk beter als jij waarom spelers als Duncan, Garnett, Shaq rust nodig hebben en krijgen voor de playoffs. RUST. En dat is nog altijd iets anders dan het veld opgestuurd worden met de opdracht: rustig, voorzichtig, vooral jumpshots. Met RUST voor de playoffs vermijd je het meest efficiënt blessures en niet met INPERKING (rustig, minder agressief, voorzichtig, jumpshots). "I thought LeBron James was just going to be another addition to help me score" - Ricky Davis
"I'd never buy my girl a watch... she's already got a clock over the stove" - Charles Barkley
|
|
|
Rank: Sophmore
Joined: 10/23/2009 Posts: 72 Points: 222 Location: Sint-truiden
|
Wat een discussie Net de standings gezien, wat me opvalt een mooie vijfde plaats voor de Bucks .. Terwijl ze vorig jaar een record hadden van 34 W en 48 L .. De komst van John Salmons was een goede zet ! Benieuwd wat ze in de play-offs gaan doen...
|
|
|
Rank: All-Star

|
Slechte afwerking Jamison, dat kan alleen maar beter.
Varejao mag zeker in discussie 6th man of the year.
|
|
|
|
Steve-O wrote:Slechte afwerking Jamison, dat kan alleen maar beter.
Varejao mag zeker in discussie 6th man of the year. heb horen zeggen dat hij op het moment bij de mogelijke winnaars hoort player999 wrote:Wat een discussie Net de standings gezien, wat me opvalt een mooie vijfde plaats voor de Bucks .. Terwijl ze vorig jaar een record hadden van 34 W en 48 L .. De komst van John Salmons was een goede zet ! Benieuwd wat ze in de play-offs gaan doen... ja salmons fits in very well, ma ze speelden voor zijn komst ook al goed natuurlijk ook bogut doet dit jaar heel wat werk onder de borden
|
|
|
Rank: Starter

Joined: 7/18/2008 Posts: 187 Points: 531 Location: Aartselaar
|
BballFreak wrote:Ge moet mij niks leren over aanval of verdediging, heb het zelf op redelijk hoog niveau gespeeld en ga het vanaf volgend jaar coachen op Nationaal niveau in het buitenland dus denk dat ik weet waarover ik bezig ben.
Bescheidenheid siert
|
|
|

|
BballFreak wrote:Inferno wrote:Ben blij dat je in deze post jezelf een paar keer tegenspreekt en mijn punt bevestigd.
Je mag statistisch eens gaan opzoeken welke posities en welk type spelers meest frequent te maken krijgt met blessures. Inderdaad, niet de guards ('die zichzelf inside smijt bij een drive'), maar de C/PF die onder de ring speelt, rebounds pakt en verdedigt.
Volgens mij begrijp jij het ook niet helemaal. Bij basket bestaan er namelijk twee richtingen, aanval en verdediging. Carter die jumpshotjes neemt in aanval is cool, maar laat hem Wade (die nog seats kan opschuiven) eens aan banden leggen in defence. Moet hij dat ook voorzichtig en niet te agressief doen? Punt is dat het TOTAALPAKKET van voordelen/nadelen, aanvallend/verdedigend, winst/verlies niet rendeert door een 'starplayer' te beperkten in zijn mogelijkheden uit voorzichtigheid. Een goede bankspeler (zoals Redick, Gortat, Barnes, Bass) haalt een veel grotere productiviteit dan een halve voorzichtige starter, langs beide kanten van het veld.
Ik kijk verder dan mijn neus lang is en ik begrijp waarschijnlijk beter als jij waarom spelers als Duncan, Garnett, Shaq rust nodig hebben en krijgen voor de playoffs. RUST. En dat is nog altijd iets anders dan het veld opgestuurd worden met de opdracht: rustig, voorzichtig, vooral jumpshots. Met RUST voor de playoffs vermijd je het meest efficiënt blessures en niet met INPERKING (rustig, minder agressief, voorzichtig, jumpshots). Ik spreek mij helemaal niet tegen, en uw punt, zeg ik dat ook niet wanneer ik zeg dat al die spelers GEZOND EN UITGERUST aan de playoffs willen beginnen? We hebben toch ooit allemaal leren lezen zeker? Ge moet mij niks leren over aanval of verdediging, heb het zelf op redelijk hoog niveau gespeeld en ga het vanaf volgend jaar coachen op Nationaal niveau in het buitenland dus denk dat ik weet waarover ik bezig ben. Met dat laatste "Met RUST voor de playoffs vermijd je het meest efficiënt blessures en niet met INPERKING" ben ik het niet eens. Ik bedoel niet dat Carter trager moet lopen of zich helemaal niet moet inspannen, ik bedoel dat hij andere beslissingen moet nemen on court. Deze tijd, aanloop naar de playoffs, zal hij eerder een jumpshot nemen dan driven, omdat nogmaals (en als kinesist moet gij dat ook weten) er minder gevaar voor blessures is bij een jumpshot als bij een drive. En in verdediging switchen ze altijd met Carter en Barnes om op de SG te verdedigen En een "halve voorzichtige starter" zoals gij zegt is soms van een grotere waarde dan ne bankspeler. Carter is op J-Will na de beste passer en kan nog altijd plays maken zonder iets te forceren En ik zeg toch niet dat Stan naar Vince roept "easy vince, slow down" .. Neen, Stan gaat tegen Vince zeggen "Be Smart" => Zorg dat ge ongeschonden aan de playoffs begint .. Ongeschonden => Gezond en uitgerust .. Tiens, was dit nu ook neit wat gij bedoelde? .. Zijt maar zeker dat de Coaches bij Orlando weten waar ze mee bezig zijn en Carter niet zomaar domme dingen laten doen Ik denk dat we allebei hetzelfde bedoelen maar gewoon anders uitdrukken, we zullen de komende matchen wel zien  Ik zeg niet dat zo'n dingen niet gebeuren, ik zeg enkel dat het op vlak van voorkomen van blessures vrij zinloos en dom is met vooruitzicht op de playoffs. Veel succes met coachen! Hopelijk word je omringd door een goede sportieve/medische staf "I thought LeBron James was just going to be another addition to help me score" - Ricky Davis
"I'd never buy my girl a watch... she's already got a clock over the stove" - Charles Barkley
|
|
|
|
zeer leuke game gezien, Denver v Houston één van plezantste games (die niet van de cavs zijn, dus als neutrale supporter) om volgen die ik dit seizoen heb gezien
|
|
|
|
BballFreak wrote:BlackMamba wrote:BballFreak wrote:Ge moet mij niks leren over aanval of verdediging, heb het zelf op redelijk hoog niveau gespeeld en ga het vanaf volgend jaar coachen op Nationaal niveau in het buitenland dus denk dat ik weet waarover ik bezig ben.
Bescheidenheid siert Ja, sommigen denken hier dak een of andere noob ben die nooit zelf gebasket heeft .. Mag mezelf toch een beetje verdedigen he, en waarom zou ik moeten liegen waar ik zelf ooit gespeeld heb? Das helemaal niet om "stoer te doen" of ne dikke nek op te zetten, begrijp mij nie verkeerd. Moet LeBron later ook zeggen tegen zijn kleinkinderen "ik was ne vrij goede middenmotor in de NBA ja .." Inferno wrote:Ik zeg niet dat zo'n dingen niet gebeuren, ik zeg enkel dat het op vlak van voorkomen van blessures vrij zinloos en dom is met vooruitzicht op de playoffs. Veel succes met coachen! Hopelijk word je omringd door een goede sportieve/medische staf Tja, ieder zijn mening, gij zijt wss ne hele goede kinesist en ik twijfel ook niet aan uw kennis maar ik weet zeker ook waar ik over praat. Degene die mij dat vertelt heeft van blessures enzo heeft toch een deftig palmares dus hij zal het wel weten zeker  Head coach zal ik niet rap worden, maar bij de ploeg waar ik (hopelijk) ga werken loopt toch een paar man rond die weten waar ze sportief en medisch mee bezig zijn  .. Als ze ooit ne goede kine zoeken zal ik uwe naam eens doorgeven dan  dan is iedereen 100% blessurevrij  (no hard feelings, just joking) als we toch zo bezig zijn, wat is u naam (kwestie van u glorierijk verleden te kennen  )?
|
|
|

|
dieter wrote:als we toch zo bezig zijn, wat is u naam (kwestie van u glorierijk verleden te kennen  )? Rik Smits? Een andere nederlandstalige met dikke NBA carriere kan ik mij niet bedenken. Prove me wrong
|
|
|
|
BballFreak wrote:Had ik het over NBA? Neen ik had het over Nederlandse 1ste nationale (Juniors Bergen-op-Zoom; Weert & Groningen. Happy research  ), iets hoger als uw 3de provinciale A he dieter  Kga mijn naam hier liever niet zetten, ik weet wat er allemaal mogelijk is met facebook en google enzo, da plezier gun ik u niet. Met een beetje research zulde het wel vinden (en waarom weet ik zeker dat ge dat gaat doen?  Juist, omdat ge liever alpha male speelt op een forum ipv te trainen zoals ik vroeger deed) Goede raad als ge ooit hoger wilt geraken, besteed elk vrij moment al trainend, fitness of shooting. It's the only way up  Maar kom, sayonara iedereen en ik zal de heer plehiers wel eens een kaartje sturen vanuit Florida volgend jaar. Ging da spreekwoord niet "he who laughs last, laughs best?  " wtf is u probleem ik had de beste intenties met die vraag...puur uit nieuwsgierigheid, niet meer of minder begint gij hier te reageren als een vrouw die haar regels heeft om dan toch maar op uw ENORM belachelijke post te reageren (want dees gaat er toch wel zwaar over): Had ik het over NBA? Neen ik had het over Nederlandse 1ste nationale (Juniors Bergen-op-Zoom; Weert & Groningen. Happy research ), iets hoger als uw 3de provinciale A he dieter  Ik speel basket puur voor mijn plezier, iets mis mee misschien? Kga mijn naam hier liever niet zetten, ik weet wat er allemaal mogelijk is met facebook en google enzo, da plezier gun ik u niet. Met een beetje research zulde het wel vinden (en waarom weet ik zeker dat ge dat gaat doen? Juist, omdat ge liever alpha male speelt op een forum ipv te trainen zoals ik vroeger deed)denkt ge nu echt dat ik dat zou gaan opzoeken fzo  en WTF 'wat mogelijk is met facebook'  ik weet niet wat ik eerst moet denken bij zulke uitspraken. Extreme paranoia? of zijt ge zelf ne zieligaard die rare dingen doet via facebook en google dat ge zo dingen doet...? had mss minder tijd in trainingen moeten steken en meer in sociaal leren doen... Goede raad als ge ooit hoger wilt geraken, besteed elk vrij moment al trainend, fitness of shooting. It's the only way up  zoals ik al zei speel ik puur voor het plezier (jaja dat bestaat ook in het leven), want anders speelde ik niet in 3e. Net zoals ik op dit forum zit voor mijn plezier...en niet om de hele tijd mijn gelijk te krijgen of bewijzen/mijn e-peen wat te vergroten/ambras te maken of zoeken Maar kom, sayonara iedereen en ik zal de heer plehiers wel eens een kaartje sturen vanuit Florida volgend jaar. Ging da spreekwoord niet "he who laughs last, laughs best?  heb ik u hier ergens zitten uitlachen ofzo? als gij altijd op de vraag 'hoe heet gij?' zo reageert... ps: gij voelt u precies echt wel beter dan al de rest eh?
|
|
|
|
S.Curry weer goed gespeeld... Als hij de laatste matchen nog zo blijft spelen, dan kan hij mss toch nog nipt met die 'rookie of the year award' gaan lopen.
|
|
|

|
Yup, speelt echt extreem goed de laatste tijd. Als hij dit de laatste 15 wedstrijden nog kan aanhouden wordt het een spannende MVP race. Ploegen als OKC en Minnesota zullen het zich al beklaagd hebben! Leuke speler om naar te kijken, schitterende shotter! "I thought LeBron James was just going to be another addition to help me score" - Ricky Davis
|
|
|

Joined: 10/10/2008 Posts: 1,163 Points: 3,515 Location: HustleAir
|
dieter wrote:Ging da spreekwoord niet " he who laughs last, laughs best?  [/i] ? het spreekwoord gaat "wie laatst lacht is traag van begrip!" ..
anyway lakers hadden het weer benauwd, spelen al tijdje met de rem op. je zou bijna beginnen denken dat ze het close houden zodat kobe voor de game winner kan gaan Boston Celtics 2008 - 2011 wereld champs Don’t ever underestimate the heart of a champion  we are all quitness
|
|
|
Rank: Moderator

Joined: 7/12/2008 Posts: 433 Points: 1,282 Location: Boortmeerbeek
|
en toen was hij met al zen posts verdwenen, kon blijkbaar de discussie niet aan jammer, een forum dient juist om te discussiëren Basketball is like photography, if you don't focus, all you have is the negative. -- Dan Frisby
|
|
|
Joined: 7/12/2008 Posts: 251 Points: 623 Location: helchteren
|
bbfreak ge zijt ne jan men kloten eerst zeg ge ik heb mijn spelers loopbaan rap moeten stoppen door een simpele lay up en ff later zeg ge ik heb zelf redelijk hoog gespeeld nationaal pupillen ofwa hahaha
|
|
|
Rank: All-Star
|
Nat. Junioren Bergen-op-Zoom; 2jaar Weert & 2 jaar Groningen .. Ben gestopt op mijn 24ste ..
Edit: beleefdheidshalve ff aangepast
|
|
|
Rank: Administration

|
probeer het wat beschaafd te houden mannen...Back in business
|
|
|
|
Guest |