YetAnotherForum
Welcome Guest Search | Active Topics | Log In | Register

6 Pages «<3456>
TIB site Options · View
Lyra6
#81 Posted : Thursday, January 08, 2009 10:33:46 PM
Rank: Starter

Kristof wrote:
locust wrote:
locust wrote:

Risiconaam: HTTP Misleading Application Detection
Risiconiveau: HOOG
Aanvallende computer: 88.198.0.143, 80
URL van aanvaller: newlyclickssystem.cn/soft.php?aid=0865&d=1&product=XPA&refer=ff94bbac7
Doeladres: het IP-nummer van mij
Bronadres: 88.198.0.143
Verkeersbeschrijving: TCP, www-http

Daarnaast heb ik mijn computers eens laten nakijken door een vriend die werkt bij zo'n firma die anti-virus paketten ontwikkeld. Hij heeft met een externe en proffesionele scanner mijn computer nagekeken. NIKS te vinden.

Het heeft me werkelijk 2 minuten gekost om uw aanvaller URL te googelen en een DNS lookup te doen van de aanvallende computer om te ontdekken dat TIB hier niks mee te maken heeft. Voor ge twee paginas vol zaagt en Kythor en co aanvalt misschien eerst zelf is basis searches. Ik vermoed ook dat uwe vriend als concierge bij die firma werkt als em dat nog niet kan.

Da kan ni, want hij heeft ne vriend die werkt bij een antivirusbedrijf, en die heeft de code, die je niet kan zien in je webbrowser, blablabla
Quote:
dit gestaafd zie worden door een vriend van me die bij een antivirusbedrijf werkt

Altijd leuk hè Big Grin Big Grin Big Grin

Pasop, het ander verhaaltje is ook wel gieren :-). Hij heeft ne vriend wiens account gehackt was en daar zijn foute dingen mee gebeurt en hij moest zich terug trekken uit het basketbal, jullie hebben bij die persoon thuis gaan checken of hij thuis gehackt werd (kan je nog volgen, of heb ik verkeerd gelezen?) terwijl dat het 'iets' logischer zou zijn als dat op de server gebeurt. Hacken is meestal, bijna altijd, het juist gokken van een paswoord..

Nu kan je nog eens klacht gaan indienen tegen iemand vd Lyra, omdat die je niet geloofd op je woord. Het is een hobby aan het worden.
bekende discussie:
- Als je meer scoort dan je tegenstander, win je een wedstrijd (WP)
- Als je minder laat scoren, win je een wedstrijd.. (SS)
#82 Posted : Friday, January 09, 2009 2:10:22 AM
Rank: Rookie

Lyra6 wrote:
Kristof wrote:
locust wrote:
locust wrote:

Risiconaam: HTTP Misleading Application Detection
Risiconiveau: HOOG
Aanvallende computer: 88.198.0.143, 80
URL van aanvaller: newlyclickssystem.cn/soft.php?aid=0865&d=1&product=XPA&refer=ff94bbac7
Doeladres: het IP-nummer van mij
Bronadres: 88.198.0.143
Verkeersbeschrijving: TCP, www-http

Daarnaast heb ik mijn computers eens laten nakijken door een vriend die werkt bij zo'n firma die anti-virus paketten ontwikkeld. Hij heeft met een externe en proffesionele scanner mijn computer nagekeken. NIKS te vinden.

Het heeft me werkelijk 2 minuten gekost om uw aanvaller URL te googelen en een DNS lookup te doen van de aanvallende computer om te ontdekken dat TIB hier niks mee te maken heeft. Voor ge twee paginas vol zaagt en Kythor en co aanvalt misschien eerst zelf is basis searches. Ik vermoed ook dat uwe vriend als concierge bij die firma werkt als em dat nog niet kan.

Da kan ni, want hij heeft ne vriend die werkt bij een antivirusbedrijf, en die heeft de code, die je niet kan zien in je webbrowser, blablabla
Quote:
dit gestaafd zie worden door een vriend van me die bij een antivirusbedrijf werkt

Altijd leuk hè Big Grin Big Grin Big Grin

Pasop, het ander verhaaltje is ook wel gieren :-). Hij heeft ne vriend wiens account gehackt was en daar zijn foute dingen mee gebeurt en hij moest zich terug trekken uit het basketbal, jullie hebben bij die persoon thuis gaan checken of hij thuis gehackt werd (kan je nog volgen, of heb ik verkeerd gelezen?) terwijl dat het 'iets' logischer zou zijn als dat op de server gebeurt. Hacken is meestal, bijna altijd, het juist gokken van een paswoord..

Nu kan je nog eens klacht gaan indienen tegen iemand vd Lyra, omdat die je niet geloofd op je woord. Het is een hobby aan het worden.

En wie zegt dat ik jouw geloof of iemand van de Lyra. Ik ga nog altijd af op een professioneel advies. En ik denk dat jij helemaal niks kent van computers.

En dan nog iets. Als er een tweede en derde bevestiging is gekomen van mijn verhaal door ook professionele mensen en die GEEN vrienden van me zijn. GA JE DIE MENSEN DAN OOK AMATEURS NOEMEN?

Aan de mensen die mijn verhaal misschien niet geloven. Geef dan eens antwoord op de volgende vraag: HOE KOMT HET DAN DAT IK ENKEL EN ALLEEN INBRAAKPOGINGEN BINNENKRIJG TELKENS IK OP THIS IS BASKETBALL SURF. ZOU IK DAN OOK GEEN INBRAAKPOGINGEN BINNEN KRIJGEN ALS IK BIJVOORBEELD OP GOOGLE ZIT OF BIJVOORBEELD OP HLN.BE? GEEF DAAR EENS EEN ANTWOORD OP?

Ik zit elke dag op sites waar er dagdagelijks mensen zitten met kwade bedoelingen en geen enkele inbraakpoging, enkel hier. Toch raar dat dit maar voorvalt op 1 website, terwijl volgens jullie uitleg op elke website moet voorvallen. Daarom dat ik nog altijd steeds professioneel advies geloof, buiten de would-be computer analisten.
Strijder tegen de corruptie binnen de sportwereld. Ook in de basketwereld is er corruptie.
locust
#83 Posted : Friday, January 09, 2009 2:19:12 AM

Kythor wrote:
dank u om dit op te zoeken Lyra6. De valse beschuldigingen mogen dus hierbij ophouden.

Jij of je crew mochten destijds wel iemand valselijk beschuldigen. En elk weerwoord van de persoon destijds werd op vraag van de club BBC Lyra van het forum gehaald.

This is Basketball en de club BBC Lyra hebben toen heel veel geluk gehad, want mijn vriend wou toen klacht neerleggen tegen BBC Lyra en tegen This is Basketbal. Maar zijn stiefvader heeft hem daarvan weerhouden om klacht neer te leggen tegen BBC Lyra. Puur alleen omdat zijn stiefvader de voorzitter is van de KON. LYRA VZW, de vzw die boven BBC Lyra staat en ook de echte waarheid kent.
Strijder tegen de corruptie binnen de sportwereld. Ook in de basketwereld is er corruptie.
den teugels
#84 Posted : Friday, January 09, 2009 8:45:28 AM
Rank: Moderator

locust wrote:

En wie zegt dat ik jouw geloof of iemand van de Lyra. Ik ga nog altijd af op een professioneel advies. En ik denk dat jij helemaal niks kent van computers.

En dan nog iets. Als er een tweede en derde bevestiging is gekomen van mijn verhaal door ook professionele mensen en die GEEN vrienden van me zijn. GA JE DIE MENSEN DAN OOK AMATEURS NOEMEN?

Aan de mensen die mijn verhaal misschien niet geloven. Geef dan eens antwoord op de volgende vraag: HOE KOMT HET DAN DAT IK ENKEL EN ALLEEN INBRAAKPOGINGEN BINNENKRIJG TELKENS IK OP THIS IS BASKETBALL SURF. ZOU IK DAN OOK GEEN INBRAAKPOGINGEN BINNEN KRIJGEN ALS IK BIJVOORBEELD OP GOOGLE ZIT OF BIJVOORBEELD OP HLN.BE? GEEF DAAR EENS EEN ANTWOORD OP?

Ik zit elke dag op sites waar er dagdagelijks mensen zitten met kwade bedoelingen en geen enkele inbraakpoging, enkel hier. Toch raar dat dit maar voorvalt op 1 website, terwijl volgens jullie uitleg op elke website moet voorvallen. Daarom dat ik nog altijd steeds professioneel advies geloof, buiten de would-be computer analisten.

Ik weet nix van het voorval van vroeger waar je het over hebt, ik heb ook geen speciale band met de stichters van TIB, ik ben mod omdat ik het en goed concept vind en graag wil helpen (dit terzijde om te zeggen dat ik dit topic als buitenstaander gelezen heb)
Mij lijkt het echt dat je in het wilde weg aan het slaan bent in de hoop dat je iets of iemand raakt. Langs alle kanten hebben mensen mee gezocht naar de oorzaak van de aanval (vanwaar ze komt) en nog blijf je op TIB kappen, zonder degelijk argument en met een heel aantal tegenargumenten. "Telkens je de site hebt bezocht" is geen argument, voor't zelfde geld surf je rond de zelfde tijd op een andere site en hou je die gewoonte, of is er iets anders dat op telkens op dezelfde moment getriggerd wordt. Je kapt op mensen dat ze incompetent zijn en dat je het beter weet maar je weet niet wat open source is Confused
Ik begrijp wel dat zo'n aanvallen frustrerend zijn maar zomaar op een vermoede voortgaan om een site te beschuldigen vind'k nogal grof.
Wordt het niet stilaan tijd om echt een oplossing te zoeken voor je probleem.

En als je naar de doktor gaat, omdat telkens je op een plek duwt het pijn doet en de doktor vindt niets. Wat kan de doktor dan nog zeggen? Mischien ook iets dat je kan overwegen (eerlijk gezegd, als een goede vriend van mij niet meer mag basketten door een bepaalde site denk ik niet dat ik ooit die URL zou ingetypt hebben)
Basketball is like photography, if you don't focus, all you have is the negative.
-- Dan Frisby
JDjumps
#85 Posted : Friday, January 09, 2009 8:52:59 AM
Rank: Administration

Zeg dat is hier een beetje serieus uit de hand aan het lopen!
Waarom komt ge hier dan nog op TIB??? Blijf dan gewoon weg? Dan is het toch opgelost als we uw beschuldigingen moeten geloven? Bon opgelost! Gij komt niet meer op TIB, dus geen "meldingen" meer bij uw av scanner Eh? en dan zijn wij verlost van uw ellende! Want al bij al beste locust vraag ik me toch wel af wat uw bedoeling is hier? Er is niemand hier die uw meningen/beschuldigingen kan staven, Er is niemand anders die hetzelfde probleem heeft, u bent een uiterst irritant individu die TIB gebruikt om al zijn ongenoegen te uiten tenopzichte van bepaald "onrecht" dat de wereld u heeft aangedaan. Ik zeg het nog es => blijf weg van TIB en dan zou je probleem opgelost moeten zijn denkt ge niet? Ik denk dat er nu hier al genoeg adem aan verkwist is!

Grtz,
JDjumps
Graphical designer and co-founder TIB
Stop hating cause your game sucks
den teugels
#86 Posted : Friday, January 09, 2009 10:15:07 AM

@JDJumps, mischien is de 2de lijn in uw sig is wel van toepassing nu Wink
Basketball is like photography, if you don't focus, all you have is the negative.
-- Dan Frisby
Kythor
#87 Posted : Friday, January 09, 2009 12:02:51 PM

locust wrote:
Kythor wrote:
dank u om dit op te zoeken Lyra6. De valse beschuldigingen mogen dus hierbij ophouden.

Jij of je crew mochten destijds wel iemand valselijk beschuldigen. En elk weerwoord van de persoon destijds werd op vraag van de club BBC Lyra van het forum gehaald.

This is Basketball en de club BBC Lyra hebben toen heel veel geluk gehad, want mijn vriend wou toen klacht neerleggen tegen BBC Lyra en tegen This is Basketbal. Maar zijn stiefvader heeft hem daarvan weerhouden om klacht neer te leggen tegen BBC Lyra. Puur alleen omdat zijn stiefvader de voorzitter is van de KON. LYRA VZW, de vzw die boven BBC Lyra staat en ook de echte waarheid kent.

doe ne keer normaal gast, je bent verschillende zaken door elkaar aan het slaan. Zoals gezegd, wild om je heen slaan in de hoop om ook maar iets te raken, zegt al veel over uzelf. Denk je nu echt door te blijven volharden dat je je gelijk gaat halen? Ik laat zelfs speciaal alle commentaar hier staan, zodat iedereen het volledige verhaal kan volgen en zijn eigen mening kan maken. Ik denk niet dat er veel zijn die nog enige sympathie hebben voor uw persoonlijke kruistocht tegen TIB.

En doe wat je niet laten kan, leg dan een klacht neer tegen TIB. Je hebt geen enkele gegronde reden. en dan nog, er zijn genoeg juristen en advocaten op TIB die ons met alle plezier willen helpen. En daarnaast is TIB niet aansprakelijk voor de inhoud van het forum.

En zoals JDJumps zegt, waarom ben je hier dan nog? als TIB jou al die problemen geeft? Als wij in uw computer willen binnenbreken?
Waarom richt je zelf geen site op? Dan kan je naar hartelust uw frustraties kwijt op uw eigen forum. Maar ik veronderstel dat je altijd personen nodig hebt om te kunnen discussiëren, dus zal het hier wel leuker zijn he... Boo hoo!

Back in business
Lyra6
#88 Posted : Friday, January 09, 2009 12:39:22 PM

locust wrote:
Jij denkt interesant te doen zeker. Typisch een Lyrabiel, zoals ze zeggen op het forum van SK Lierse. Weten ze op de Lierse wel dat je bij hun aartsvijanden basket.

We zullen de supporters van SK Lierse eens inlichten over jouw Lyra-kantje.

NAtuurlijk weten ze dat daar Smile, is dat een geheim? is dat verboden? Aarstrivaal is dik overdreven trouwens Smile Maarja. Who Cares.

@Admin: kan je hier het 'humor topic' van maken AUB? Big Grin
bekende discussie:
#89 Posted : Friday, January 09, 2009 3:42:27 PM

dit is inderdaad best wel grappig aan het worden...
carry on...

locust
#90 Posted : Saturday, January 10, 2009 12:50:36 AM

Lyra6 wrote:
locust wrote:
Jij denkt interesant te doen zeker. Typisch een Lyrabiel, zoals ze zeggen op het forum van SK Lierse. Weten ze op de Lierse wel dat je bij hun aartsvijanden basket.

NAtuurlijk weten ze dat daar Smile, is dat een geheim? is dat verboden? Aarstrivaal is dik overdreven trouwens Smile Maarja. Who Cares.

Privé berichten mag je niet op dit forum plaatsen.

Nog een mankement aan de admins hier is, dat ik volgens jullie veel te veel last verkoop. Blokkeer me dan.

@Lyra6, de persoon over wie ik het had, is jouw vriend ook, heb je zelf gezegd hé. En nu zit je hem hier ook belachelijk te maken door op mij te vitten.
Lyra6
#91 Posted : Saturday, January 10, 2009 1:21:44 PM

locust wrote:
Lyra6 wrote:
locust wrote:

Nog een mankement aan de admins hier is, dat ik volgens jullie veel te veel last verkoop. Blokkeer me dan.

@Lyra6, de persoon over wie ik het had, is jouw vriend ook, heb je zelf gezegd hé. En nu zit je hem hier ook belachelijk te maken door op mij te vitten.

ik ga stoppe man, serieus Smile. Ge zijt niet een en dezelfde persoon beweer je, maar hij is wel gekwetst als gij zever verkoopt en ik/iemand anders hier dat weerlegt?!? begrijpe wie kan!
soit Smile.

En als ik dat privé bericht nu op het Lierse en TIB forum wil plaatsen is dat míjn zaak omdat ik dat een lichte vorm van (tja Smile, bij gebrek aan beter woordSmile chantage vond.
bekende discussie:
#92 Posted : Saturday, January 10, 2009 6:41:58 PM

locust wrote:
Lyra6 wrote:
locust wrote:

Bij deze is dat dan ook in orde...
Back in business
Transferke
#93 Posted : Sunday, January 11, 2009 12:49:54 PM

Man, man, wat een animo op dit topic...Twisted

Zouden jullie niet eens beter samen een pint gaan pakken op de Walletjes van Amsterdam? Big Grin
Basketball is life, the rest are mere details...
# 12
xander²
#94 Posted : Monday, January 12, 2009 6:45:56 PM

Sterke bijdrages vond ik wel. In de gouden doos ermee?
westcoast
#95 Posted : Friday, August 14, 2009 12:54:22 AM
Rank: Sophmore

Kythor wrote:
oktober wordt alles afgewerkt.

is het oktober 2009 of was het oktober 2008 of 2010?
Kythor
#96 Posted : Friday, August 14, 2009 9:24:36 AM

je mag kiezen Wink
Back in business
lakerboy
#97 Posted : Tuesday, October 20, 2009 2:25:25 PM
Rank: Prospect

Weet niet of dat ik dat hier moet zetten maar. Bij competitie de punten van schelle baasrode zijn niet volledig komen die er nog op?
Kythor
#98 Posted : Wednesday, October 21, 2009 9:08:05 AM

lakerboy wrote:
Weet niet of dat ik dat hier moet zetten maar. Bij competitie de punten van schelle baasrode zijn niet volledig komen die er nog op?

Ik zal de vraag doorsturen naar de verantwoordelijke van "Competitions". Alle uitslagen die binnenkomen op uitslagen@thisisbasketball.be worden online geplaatst.
Back in business
Phil85
#99 Posted : Wednesday, October 21, 2009 9:58:35 PM

ja deze worden nog opgeladen
maar door het vele werk en vooral omdat ik die s'avonds en s'nachts doe heb ik niet alle tijd hiervoor.
Maar ik doe mijn best om dit bij te houden.

gr
Phil
Phil85
#100 Posted : Wednesday, February 17, 2010 2:54:43 PM

Gelieve alle ZEKERE transfers door te geven aub via phil85@thisisbasketball.be want we gaan een nieuwe topic starten ivm de transfers

alvast bedankt
Users browsing this topic
Guest
6 Pages «<3456>
Forum Jump  

You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

YAFPro Theme Created by Jaben Cargman (Tiny Gecko)